ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

سامره و نکونام به کمیته اخلاق احضار می‌شوند| مصاحبه‌های دردسر ساز

  • کد خبر: ۲۰۳۴۹۱
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
سامره و نکونام به کمیته اخلاق احضار می‌شوند| مصاحبه‌های دردسر ساز
مصاحبه‌های اخیر علی سامره و جواد نکونام علیه کمیته استیناف دردسر ساز شده و این دو به زودی باید در کمیته اخلاق پاسخگو باشند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  بعد از حکم کمیته استیناف و بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس مصاحبه‌های تندی از سوی سامره و نکونام علیه فدراسیون فوتبال منتشر شد. این مصاحبه‌های احتمالا با بازخورد همراه خواهد بود و شنیده می‌شود احضار علی سامره و حتی جواد نکونام که علیه کمیته استیناف صحبت کردند به کمیته اخلاق احضار خواهند شد تا احتمالا استقلالی‌ها در شوک دیگر فرو بروند و از آنجایی که رئیس کمیته استیناف به شدت از مسئولان استقلال دلخور است قطعاً کمیته اخلاق بدون ملاحظه‌ای در خصوص سامره و نکونام (خصوصاً سامره) رأی می‌دهد و اگر سرپرست استقلال با محرومیت سنگین مواجه شد، نباید خیلی متعجب شد.

در همین راستا شنیده می‌شود در روز‌هایی که لیگ خلوت است و در سکوت خبری به سر می‌برد مردان ارکان قضایی با حوصله به پرونده استقلالی‌ها رسیدگی می‌کنند و در مورد آن‌ها تصمیم می‌گیرند. بد نیست مصاحبه سامره را در شبی که رأی استیناف در خصوص بازگشت چهار امتیاز سپاهان و یک امتیاز پرسپولیس صادر شد با هم مرور کنیم تا متوجه شویم که سرپرست استقلال در خطر چه محرومیتی قرار دارد.

علی سامره در بخشی از صحبت‌های تند خود علیه رأی استیناف گفت: «مؤمن بازی در نیاورید، چند بدهیم ما هم تخلف کنیم؟! واقعاً شورش را درآورده‌اند و این فوتبال شده مسخره‌بازی که هر طور بخواهند رفتار کنند. من می‌خواهم بدانم اگر این تیم‌ها خلاف نکرده‌اند چرا جریمه‌های‌شان را نمی‌بخشند. اگر خلافی شده که شده پس چرا رأی را برگرداندند. با این کار فقط راه خلاف در فوتبال را باز کرده و به نوعی آموزش می‌دهند که اگر خواستیم قانون را دور بزنیم و بعد پولش را بدهیم. اگر این طور است الان هم رقم‌شان را بگویند تا باشگاه هم پرداخت کند و جدول را برگردانند. خیلی جالب است، خودشان در برنامه تلویزیونی به خلاف‌شان و گرفتن پول از شخصی خارج از باشگاه اعتراف می‌کنند، اما الان امتیازشان هم برمی‌گردد.»


در همین راستا، اما نکونام هم گلایه خود را در خصوص رأی صادر شده مطرح کرد، اما جملات او به تندی سامره نبود. نکونام در این زمینه گفت: «روزی که با صدای بلند اعلام کردم قانون فوتبال را باید فوتبالی‌ها بنویسند به خاطر همین روز‌ها بود. من اگر حرفی می‌زنم دلم به حال باشگاهی می‌سوزد که حقش را در روز روشن خورده‌اند. اگر بخواهم درباره مشکلاتی که قانون سقف بودجه برایمان ایجاد کرد بنویسم ۱۰ جلد کتاب می‌شود. فقط از دوستان خواهش می‌کنم که دیگر در این فوتبال حرف از عدالت نزنند. هوادار استقلال دیگر نمی‌پذیرد که در این فوتبال رقابت برابر، فیرپلی و جوانمردانه وجود دارد. کجا هستند دوستانى که می‌گفتند نتایج تیم‌های متخلف ۳ بر صفر می‌شود؟! الان جواب هوادار استقلال را چه کسی می‌دهد؟» 
با توجه به این اظهارات کمیته اخلاق به زودی سامره و نکونام را احضار می‌کند و این امکان وجود دارد که سرمربی و سرپرست استقلال محروم و جریمه شوند. طی روز‌های آتی تکلیف این مسأله مشخص خواهد شد و شاید دوباره استقلالی‌ها با موجی از اعتراضات و مسائلی از این قبیل مواجه شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->